4 publicaties gevonden.

• De dans rond de Brandgronden

Betreft de aankoop door gemeente Beemster in 2006 van een glastuinbouwbedrijf aan de Oostdijk 30 in Zuidoostbeemster. Door wijziging van het aantal m2 in de jaarstukken zijn in 2016 door D66Beemster vragen gesteld die hebben geleid tot vervolgvragen en een feitenonderzoek door bureau Capra in opdracht van het College.

• Gepubliceerd op 14 maart 2018
  • Motie PvdA/GroenLinks ook door D66Beemster omarmd

Op de laatste raadsvergadering heeft PvdA/GroenLinks een motie ingediend om de gemeente zich te laten aansluiten bij de Statiegeldalliantie. Unaniem werd door de raad besloten deze motie aan te nemen. En ook het college was hier blij mee. Wethouder Zeeman gaf wel aan dat het college al een kleine week eerder deze beslissing had genomen.

• Gepubliceerd op 25 februari 2018
  • Motie D66Beemster m.b.t. het vertrouwen van de raad in het college

Tijdens de raadsvergadering van 20 februari jl. heeft D66Beemster een motie ingediend waarin de raad werd gevraagd om het vertrouwen in het college uit te spreken. Deze motie werd door CDA, VVD, PvdA/GroenLinks en D66 aangenomen terwijl de Beemster Polder Partij de motie afwees en dus kennelijk geen vertrouwen heeft in het college.

• Gepubliceerd op 25 februari 2018
  • Verkiezingsprogramma 2018-2022